VÄRLDENS BÄSTA VÄN!<3

Ville bara skriva att jag älskar min världens bästa vän Amra, sedan barnsben har vi varit ett och kommer alltid att förbli ett! Jag älskar dig så fucking mycket! (tolka inget fel, vissa av er gör det!) Du finns alltid här för mig.. Du är världens bästa vän, nej vänta universums bästa vän! <3<3<3 Hade hoppat från ett berg om du bett mig om det, så sjukt bra är du! Allt jag går igenom så finns du ändå där och stöttar mig och jag hoppas jag duger och gör detsamma för dig . Du är verkligen bäst! LOOOOOOOVE YOU!!!!<3

Kommentarer
Postat av: Missbumblebee

jena! Om du får tid så skulle det vara jättesnällt ifall du gick in på min blogg och röstade på lite saker som jag har där. Det är kläder/färger/accesoarer m.m Fast det e bara om du har tid...jag har lite svårt att bestämma mej för vad jag ska köpa och behöver därför lite hjälp


Hoppas att du får en fin helg med mkt sol

missbumblebee.blogg.se

2008-05-30 @ 23:03:24
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: © Katta

Låter najs!
ÄR också ute efter någon fin sommarklänning men jag hittar inget som sitter bra :(

Ha en trevlig helg!

2008-05-31 @ 00:39:58
URL: http://FAKKORS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0