Trodde man kunde kalla dig för vän...

Helt seriöst så trodde jag väl för mycket som vanligt när det gäller er så kallade "vänner" men det du gjorde mot ... jaa du vet säkert vem jag skriver om och det du gjorde idag mot mig! Fyyyfan säger jag bara, skabbiga jävel., nu höll jag nästan på att säga att dina rykten är sanna det är inte skitsnack, men det gör jag ej. För jag vet sedan hur folk kommer säga att jag sjunkit lågt osvosv, egentligen borde folk få säga allt om dig, framför dig! Så du inser det, vad fan det är du hålller på med, tjejen cool down du är 15 år och inte 20 som du beter dig som.. Du bara förstör för dig själv och förstorar ditt rykte ännu mera. Jag fattar bara inte att du gjorde såhär, det var en del utav mitt hjärta och nu är det borta.. krossatt så att säga! !! ! Jag har alltid varit där för dig, folk har kallat dig en massa som gjort dig så ledsen och jag har alltid stöttat dig och tillomed tagit skit för din skull, men ser man på.. vad gör du? Du skämmer ut dig, asså han var en del i mitt liv, fatta det.. Det började så bra och så kommer du imellan allt och förstör, inte bara det du gör det inte bara för mig och honom för flera andra... Folk har kallat och kallar dig fortfarande för hora, jaa, jag fattar knappt själv att jag skriver detta fula ord i min blogg. men iaf, jag har alltid funnits där och alltid blivit så arg på folk för det, du var mig en vän. Aldrig såg jag något negativt hos dig, men nu så... Fyfan säger jag bara! Hoppas du skämms!! Jaa jag vet inte mer vad jag ska skriva, bara att jag hoppas på att du ändrar på dig och ditt fula beteende så slipper du ha massor med hatfolk efter dig, gumman vi säger det för ditt bästa inte för att du ska må dåligt utav detta!

Jaa, som ni ser så mår jag inte direkt bra, och skriver ut det i bloggen gör jag för att bloggen är den jag skriver allt i, från känslor, tankar.. allt som faller i mig helt enkelt.. Det är här jag skriver allt och det får ni ta, men ni behöver ej läsa detta, eller joo gärna.. inte kanske just sånt som inte intresserar er men annat om det finns något:) för jag tackar inte nej till komentarer, inte det nej!:) Iallafall, ni ska veta jag skriver känslor här också så ta inte illa upp giirls!:) Menmen, ha det så bra så hörs vi sen och då kommer bilder och kanske annat också! PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0