Sjuuk:(

Och nu har jag gått och blivit sjuk också! Faan.. Hatar att vara sjuk, inte alls kul.
Men iaf, jag har inte skrivit här i bloggen på några dagar, och det beror på att vår andra dator också har dött. Den måste installeras om osv osv, går inte att starta.. Så sitter nu vid Mirelas (syster) dator och skriver lite snabbt.. Kommer knappt ha tid till att skriva i bloggen nu då hon alltid använder sin dator och vi andra inte brukar sitta här så ofta.. Men ska försöka göra så gott jag kan!:)
Iaf, kollar nu på Talang 2008 då jag missade det i fredags, så kollar repris nu.. Bra att det finns repris ibland, haha:)
Jaa.. har inte så mycket mer att skriva här nu, så ska bege mig tillbaka till sängen och försöka bli frisk igen! :/:P
Neej nu börjar Talang 2008 igen. så ha det bra folk. Så hörs vi kanske senare eller någon dag under veckan! PUUSS från mig!<3


Kommentarer
Postat av: sanda

Kan absolut hjälpa dig med designen. Adda min msn för mer snack: [email protected]

2008-05-21 @ 15:58:10
URL: http://eemotion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0