Sitter i skolan.

Hallo bloggen!:) Sitter nu i skolan på sista lektionen.. Har inget att göra då vi har Elevens val och vi har P-tid. (Man gör det man har rester i eller pluggar på annat.) Men jag har ingen lust att plugga till HK provet nu, och jag har heller inte med mig böckerna så jag har inget att göra.. Lite trist att man inte får gå hem då, menmen.. Vad gör ni då?

Superfint väder ute nu så känns väldigt kul att sitta inne en sådan här dag och bara plugga, riight? NOO! Vill inte ha skola mer, helt seriöst så är jag trött på skolan.. Längtar tills den 13;e då vi kan säga Nu har vi sommarlov! Faan vad härligt.. :)
Ska försöka plugga lite när jag kommer hem eller så bloggar jag snabbt, sen ska jag nog ut en sväng med Ernahjärtat till stan.. Måste köpa en sak snabbt.. Jaa, vad kan jag mer säga?...
Joo, en grej är kul nu.. Det sitter bara tre personer i detta klassrummet nu, hahah. Jag, Aznaida och läraren. hah
 Nej nu ska jag gå . Ha det bra. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0