Hemkommen & film:)

Har ungefär precis kommit hem och vi hade det rätt trevligt ute, japp det hade vi!:D Haha, liiite galet folk, men vad gör det? Menmen, nu gör jag väl inte så mycket.. tänker snart lägga mig och sova för min sääng frestar mig lite:) (tolka inget fel!) finns en rätt bra film på trean som jag sitter och tittar på, rätt ok faktiskt:) Ska försöka lägga upp "dagens bild".. En cp bild japp! :) sen ska jag väl sitta och skratta åt Amra för hon är så cp på msn, hahahha! You know me, amra:D Jaa jag älskar dig mitt hjärta, sure i do!:)
Ajja, bilder får ni nu om det funkar, sen ska jag krypa ner under filten, haa det fint.. PUSS!  

image74

Kommentarer
Postat av: amra

höhöö & jag älskar dig, yeesyes i do :D

2008-05-23 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0