..... hata rubriker?

Tjena bloggen.. Mitt liv verkar bara vara på den nedra sidan..
Är så sjukt besviken, arg, ledsen ... jaa allt negativt man kan vara!!
Orkar inte detta mer.. Hatar dig som in i helskotta! Att du ens kan ge
dig in på det och göra sånt, det fattar jag inte..
Nog med detta äckelsnack iaf!
Kanske borde leta reda på Emir som
alltid gör mig på så jävla bra humör, den killen.. love you:)<3

Idag har min tid bara gått ut på att sitta inne och sova,
rätt skönt med vad ska jag hitta på inatt då? Hmm..
väl se film eller något, like that:) Sitter bara inne dom här
dagarna och allt bara känns så fucking pissed off! Måste
nog bara gå ut och va ute snart innan jag dör här hemma..
Hade varit sjukt skönt att bara gå ut mot stranden ensam
och sitta och tänka på vad man egentligen borde göra med
detta svinet och hur man borde ta itu med det! Ska nog gå ut
till stranden en dag och bara sätta mig på en sten och tänka på allt...
Hade nog underlättat en väldigt mycket..

Nej, done with that.. What´s up next? Hmm.. Jaa, vad kan man egentligen
göra nu såhär dags? Ska kanske ut och gå med syster, eller en sväng mot
Erna. Hade inte varit helt fel nej.

Jag ska nog ut och gå nu, jaa det behövs. Ska ringa Erna hjärtat nu så ni får ha
så bra så hörs vi sen! PUSS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0