Hallo Bloggen!

Ångest? Mmmhh!
Känns som om jag hatar allt och alla just nu, är så jääävla pissed off! (Ta inte illa upp, menar ju inte direkt er men aah.. shit the same)
Har iaf inte gjort så mycket mer än och suttit inne, känns som värsta fängelset.. Det gör mig så jävla arg och ångestbarn! :P Egentligen är det mitt fil för jag inte gör som jag blir tillsagd sen när jag blir "straffad" så har jag cp humör direkt, men jaa jag är sån..
Iaf, de här dagarna har mest bestått utav film, film och åter film.. Sett en del bra:) A cinderella story såg jag igår ... tror jag?!:P men aah den filmen var jättebra. sSen har alla pratat om Juno nuför tiden så den såg jag innan idag:) visst var den bra men ändå inte helt min smak. Men helt ok.. Ikväll ska jag se om jag orkar kolla på What in Vegas eller någon annan:)  Meeen, har inte så mucket mer att skriva här nu så ska bänka mig framför tvn för desperata hemmafruar börjar nu-... Eller rättare sagt, har börjat.. Ha det Bra så hörs vi.. PUSS!





Min syster åkte i söndags, får jag ju inte glömma att säga:P! Hon åkte till Sunny Beach och jag saknar henne redan! KOM HEM<3 love you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0