Äntligen Fredag!

Ni kan tänka er att jag är glad nu va:D Haha, för att det är helg nu, underbart väder & får massa fina komentarer varje dag nu! Tack som fan asså.. Ni förgyller verkligen ens dag!:D Det kan jag loova er.. Blir sååå jävla varm och glad, tack tack tack!:)

Annars idag har vi bara haft en rätt kort dag, mend HK, SV & SO sen hade vi hemspråk men som bara varade i minst 15 minuter. För det var vår sista gång denna termin, så skönt:) Fick MVG i slutbetyg och det är inget vi tackar nej till så bara +++ på det:D

Jaa, vad händer idag då? Ska snart prata med Erna bästa tjejen!:D Och så ska vi gå mot stan eller cykla ingen aning men iaf.. vi ska handla our life:D .... haha, sen ska vi nog dra till Fagurängen och kolla när folk uppträder och sjunger och sånt kul:) Kan tyvärr inte ta med kameran då jag inte har något minneskort där i eftersom syster Mirela tog med sig alla 3 till Bulgarien.. Menmen, kanske därför jag inte lägger in bilder här mera. Men det kommerkan jag lova. Så fort hon kommer hem:D

Ahopp. Nu ska jag nog fortsätta dansa vidare till Qele qele.. Jaa ni ser väl såå kär jag är i denna låt och man kan verkligen inte sitta still:P
Nej nu ska jag inte vara tjatig.. Ha en underbar sommar Fredag så hörs vi senare ikväll! PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så mkt :) !

2008-05-30 @ 16:48:24
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0