Sova?

Skriver lite snabbt nu hade jag tänkt då det är så sjukt tråkigt, varmt och dött här fast jag kan inte sova! Typiskt... igår somna jag ju redan omkring åtta. Har också damp nu då någon skickar 39 stycken tomma sms till mig, väldigt onödigt! Har man inget bättre för sig så gör man andra till dampmänniskor`?! Vetifasen vems nummer det är och tänker nt kolla upp då jag inte kan för jag bara har 63 öre kvar.. så det får vara så!

Menmen, imorgon ska jag nog vara lite extra aktiv i bloggen, eller tror det! Vill lägga upp massor med bilder som inte blivit upplagda, vill kolla kändisnytt så ni får höra lite skvaller. Vill skriva av mig, så det kommer nog mycket av imorgon om jag får tillgång till en dator vill säga.

Neej nu blev det mer skrivet än planerat?! Haha. Skulle skriva godnatt men blev massor med annat ? Ajja iaf, godnatt och sov såå gott nu så hörs vi en hel del imorgon! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0