Regn, regn och åter regn...

Det regnar satan här i Trelleborg och så sjukt tråkigt väder heeeela tiden. Man blir ju inte något mer än deppig.! ;( Ajaj. Menmen, jag har inte kunnat skriva här i bloggen innan då mitt internet har dött på min dator så jag får låna syskonens.

Annars har jag inte gjort så mycket mer än pluggat i veckan, och denna veckan har faktiskt gått förbi rätt fort. Snart lov igen, påsklov då.

Nej nu ska jag snabbt springa ner till netto för jag är så sjukt sugen på billys panpizza, ska väl köpa en sådan och se fall det finns något annat som skulle behövas:) Ni får ha det så bra så lovar jag att uppdatera oftare nu, eller iaf försöka :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0