Onsdag

Inte hunnit uppdatera idag tyvärr, men så blir det ju nu då jag inte har min egna dator som nu är död FORTFARANDE! Blir så sur men endå är det bra på ett sätt. Haha... . Sitter här och är jääääääääv*igt glad alltså. Jag har fått en massa fiiiinfiiiina presenter då jag fyller år imorgon. Tack så mycket maah family. looove yoou! Visar säkert upp bilder imorgon eller en annan dag. Ska nu snart gå och lägga mig. Trött är jag fast borde nog läsa lite i min så brauiga bok:D hAha, fååår se.

Annars har jag inte gjort mycket idag. Skola till halv 4 sen hem. Lagade delicious middag to the family, *stolt* :) Och sedan I huvudet på Gynning.
Nej nu ska jag sooova. Är för trööttt. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

godnatt gumman :)

2008-03-04 @ 23:13:26
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Selma SVARAR

SVAR;
Tack du också, fast jag redan sagt det en gång. Haha:) KRAM!

2008-03-04 @ 23:24:44
URL: http://ssselmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0