Melodifestivalen(:

Sitter nu här och kollar på melodifestivalen. Inte så speciellt bra låtar tycker jag, men det får duga:) Inte gjort så mycket idag faktiskt. Suttit hemma och lagat god mat till mig och syster Amela då vi är själva hemma(: mysigt. Det fick bli ris och grillad kyckling med massa majs! Fasen vad gott.

Annars har jag bara duschat och nu TV, som sagt melodifestivalen. Sedan ska jag nog läsa en bok, såå lässugen nu! Ska nog ner till bibblan imorgon eller på måndag då jag har studiedag och sola lite och kolla runt i stan, så kan jag passa på att gå till bibblan också. Låter bra om jag inte hinner i morgon då!(: Och nu fyller jag 15 om bara 4 dagar. Guud vad snabbt dagarna går alltså! Kommer ihåg den dagen jag räknade från 94 och nu är det bara 4 dagar kvar. Sinnessjukt men både bra och längtar saatan! :D:D

Nej, nu blir det fortsatt TV tittande och sedan läsa bok! Godnatt skriver jag nu då jag inte kommer uppdatera mer idag/ikväll. Godnatt mina söta läsare, sov så gött så hörs vi imorgon. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0