Lördag.

Goodmorgon bloggen! Allt bra med er? Själv är jag på superduper toppen humör idag. Sjukt fint väder ute så när jag vaknade imorse tog jag en timmes promenad själv med mp3 i öronen. Sååå härligt. Bättre väder, bättre humör haha. Iaf, nu sitter jag här och äter fullkornsråg med mjölk, muums.
Annars idag hade jag tänkt gå ner till stan med Amra en sväng då jag behöver sola och vill kolla runt lite i affärerna. Så det blir nog så. Och nu kan man äntligen ha sin väst på sig eller en fin vårjacka. För nu känner jag att våren verkligen är här. Neej nu ska jag kolla runt andras bloggar och sedan se hur det blir med stan.


Ps. Tänkte också lägga in lite bilder som jag hittat i kameran då vi gjort massor med kul under lovet. Så de kommer väl in senare.

Soo long, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0