Väntar på erna.

Hejhej, nu är jag rätt tråkig som bloggar så här mycket typ om ingenting men har ju inget att göra :P haha. Så ni får stå ut. Väntar nu på Erna som ska cykla hit och vi ska inte göra så mycket faktiskt. Ska iaf kolla på x-effect klockan sju och sedan Next om vi inte hittar på något annat att göra. Men det återstår att se.
En sak bara:P mina naglar håller ännu:P haha. Det brukar dom inte göra alls hos dom andra tjejerna som byggt sina naglar hos samma tjej som jag har. Och det är jag väldigt glad för. Men dom har växt ut en del och det ser inte så fint ut. Hinner heller inte bygga om dom, hon åker på semester redan imorgon så hon har fullbokat hela dagen idag och imorgon. Menmen, hoppas bara dom håller till Bosnien några dagar. Sen kan jag ju alltid bygga på de där nere och det kostar inte alls mycket. Kanske 100 lappen eller 200 ingen aning, aldrig gjort. Men kompisar till mig säger att det inte kostar mer än så. Så det är bra:) Right? haha.
Nej nu ska jag faktiskt inte blogga förens kanske senare om några timmar eller så. Det är ju massor med tvprogram som jag ska se nu som börjar 19.00 och fortsätter. Sen är det också Scary movie 3 haha. Då får man sig ett allt för gott skratt. Det är bra då jag inte skrattat på hela dagen utan bara varit dyster och trött:P haha..
Men ni får ha det gött så hörs vi senare ikväll/inatt. P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0