Trött & dalabadet.

Idag är jag trötter!:P Heelt slut efter fotbollen igår kan jag säga er. Men det var grymt kul och funderar faktiskt på att börja spela igen, fast då efter sommarlovet såklart:)
Jaa, idag var alla 8or och 7or på Dalabadet och hade kul som bara den, fast vädret var såå bad idag:/ Det regnade och ingen hade jacka eller paraply med sig, noot good. Men det viktiga var väl att vi hade kul :D
Jag och Erna hade det mest kul iaf, tog våra egna pauser osv osv :)
Nee, nu ska jag kolla lite andra bloggar sen ska jag bege mig ut med Erna, syster & Amra :)
Ha det bra. PUSS!




Bild på mina naglar kommer senare, sitter vid fel dator nu då jag inte har bilderna här. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0