Snygg bloggen blivit...

.... inte sant? Haha. Har suttit här med syrran och kämpat i timmar för att få den snygg och nu tror jag faktiskt att jag är rätt glad:) Fast en negativ sak hitta jag allt! Den rosa texten, alltså rubriken. Den går ej att få till svart och stör mig något så enormt då allt är svart/vitt/grått så kommer en rosa rubrik /: NOT GOOD! Men ändå.. Det ska väl gå och fixa. 

Mh, vi var ju ute innan idag och hade rätt mysigt. Då nästan  alla åkt till sitt hemland och det är typ bara några kvar så är det inte så mycket folk ute där vi brukar vara. Men ändå känns det dött på något sätt. Iaf, var ute till 22.00 ungefär sen cykla vi hem för det fanns inte så mycket att göra mer än prata:p haha. Solen har ju dock lämnat oss för ett tag, hoppas bara inte på ett allt för r

Jaa, annars då?
Är jätte trött och funderar på att gå och lägga mig, men känner att det är något mer i bloggen som jag vill ändra. Är också rätt sugen på att titta på film men inte finns det något på tv.. Suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0