Länge sen...

.. var det väl allt, men ni vet varför och jag har skrivit det i förra inlägget tror jag som var för några dagar sen, japp!

Jaa, mina dagar har bestått och gått ut på underbara vänner och sola mm:) Love this summerfeeling!:)
Tog lite kort igår så det kanske kommer upp i bloggen..
Annars så ska jag snart ut med Erna och syster, väntar bara på att Erna ska ringa som alltid är så seee!!:P
Menmen, har inte så mycket mer att skriva nu, och ibland är jag lite skadad eftersom när jag väl kan sitta och blogga så gör jag inte det utan sitter och solar på stranden! Men det är en ännu större femma eller vad säger ni? ;)
Jaja, ska inte snack askit.. Ha det bra så hörs vi då jag har tillgång till en dator! PUUSS! 

Kommentarer
Postat av: Gossip and Fashion

hoppas du får en toppenbra lördag :)

2008-06-07 @ 18:29:56
URL: http://ninablogg.blogg.se/
Postat av: Maja

Det är ju svårt att inte hålla sig ute när det är så fint väder! =)

2008-06-10 @ 11:12:38
URL: http://freeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0