Kalt som ... ute:/

Jaa, det är det nu :( FAN säger jag bara.. Att det alltid ska bli något fel den sista veckan! Hoppas bara på fint väder på Fredag.. hoppas hoppas hopppas!!!!! jaaja, precis kommit hem.. Var ju som sagt svinkallt ute så vi satt bara ute en liten stund sen gick vi hemåt.. Ska inte göra så mycket mer än dator sedan tv. Och till sist gå och lägga mig.. Ska ju cykla iväg till erna på morgonen så vi kan vara där en stund innan skolan:)
Har inte så mkt mer att säga faktiskt..
Jooo faan, en sak. Mirela tar studenten på fredag som jag säkert skrivit här tidigare, och jag längtar som faaaaaaan! FYFAN.
Jajja, ska nt vara jobbig mera. Ha det bra. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0