Inatt åker jag!:D

Tja bloggen! Har inte kunnat skriva här imorse då jag vaknade då jag hade fullt upp redan då. Åker ju som sagt ikväll/inatt. Allt är packat och klart och nu redan lastat ner i bilen (om man kan säga så:P haha) Även om jag har massor med kläder så får jag inte nog. Var precis i stan en jättesnabb runda och kunde inte hindra mina händer från ett snyggt rosa/rött tubtop och två helt underbara väskor. Eller den ena är mer som en plånbok men ändå:P haha. Fattar bara inte vart jag ska lägga de! Min rätt stora resväska är proppfullså den spricker så då får jag väl ta det i väskan där jag har mina andra saker sok ipod, kändistidning m.m. Ska fotta de snabbt nu så får ni också bilder på de i nästa inlägg, sen tror jag inte att jag kommer blogga så mycket idag. Kanske senare, ett sista inlägg innan jag åker! Som hejdå bloggen:P... Ska nu snabbt ta fram kameran och fotta "Dagens Shopping" och slänga upp det här, sen måste jag fixa till ögonbrynen, raka bena m.m. duscha osv osv.. Jaa allt detta kommer ta ca hela dagen. Nej nu ska jag fota, slänga upp och sen är jag i princip upptagen hela dagen. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0