Heeejdå Sverige, Haaaalloo BOSNA!:D:D

JAPP! Nu åker jag om en timma folket! Hoppas ni har det bra här i Sverige för det ska fan jag ta och ha nere i Bosnien & Kroatien!:D Har längtat som fan och äntligen så ska vi snart ge oss iväg. Kommer sakna alla mina läsare även om jag knappast känner någon utav er och jag kommer faktiskt sakna att blogga om jag ska vara ärlig. Men hörni, jag ska försöka blogga så ofta jag bara får syn på en dator där nere. Mina kusiner har som sagt dator så kommer kanske skriva där då och då. Och om jag går ut på stan så kanske jag sätter mig på ett internetcaffe. Men inte säkert då det finns massa sliskiga gubbar  där hela tiden så där brukar jag inte vara ofta. Men vi får se. Ni får iaf ha det bäst så hörs vi kanske om några dagar, veckor eller om en månad då jag kommer hem med massa härliga bilder, en jävlig härlig solbränna osvosv.! Nej nu får ni ha det bäst (för andra gången) så hörs vi! PUUUUUUUUSSS&KRAAAM BLOGGEN & ALLA LÄSARE!
Er Selma Dedic.

Kommentarer
Postat av: Lexie

ha det så kul :D

2008-06-30 @ 01:14:54
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Josiee

åh ha det så skoj:)

2008-07-01 @ 05:27:06
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0