Fullt upp.

Hallo bloggen.
Har inte skrivit här på 2-3 dagar som ni ser och jag har inte haftr tid för det. Nu är det fulla rullar som gäller. Det ska packas, tvättas, handlas nytt osv osv. Har sprungit i stan nu varje dag i 3 dagar. Det har helt enkelt varit något jag glömmt varje gång:P Stress som vanligt. Menmen, åker om 3 dagar och jag längtar satan! Ska bli så skönt att slippa denna stad. Men kommer ju så klart att sakna alla vänner man har här, but heey. Vi ses senare i Augusti igeen!:D haha.
Och som ni kanske redan listat ut är att jag inte kommer blogga lika ofta där nere. Kommer inte sitta på ett internet caffe varje dag. Men jag kanske sätter mig vid datorn någon gång hos kusinerna, jaa det ska jag!:D
En sak som jag har hört från en kopis mamma är att det är 40-45 grader varmt där nere och att man inte kan vara ute för det är så varmt. Haha, härlig bränna och sånt!:D Längtar som fan...

Denna bloggen ska ha minnst 20 inlägg på de här tre dagarna innan jag åker, ok! För jag ska bättra mig!:D haha
Nej nu ska jag gå och käka frukost. Ni får ha det bra så hörs vi senare.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0