För det är Studenten idag.... :D:D

Godmorgon fredag:D
Jaa, äntligen. Nu jävlar ska det festas!:D Haha.. Böjar om ca 45 minuter så erna ringer väl mig snart så ska vi bege oss mot skolan för att få våra betyg senare ska vi hem till mig. Packa allt som ska med t ill lokalen sen ska vi åka ner dit och börja fixa, och min pingla Erna ska hjälpa oss:P Såå söt:) haha..
Jaa, omkring 17.00 kommer Mirelas klass ut och då ska det hängas buketter, nallar cider mm på henne:D Ska bli så fint och kul att se..
Tänkte lägga in lite bilder på ett ungefär hur hon ska se ut men det funkar inte att ladda upp bilder.. Någon som vet vad det är för fel? :/

Iaf ska gå och fixa håret så vi hörs inte mer idag tror jag .. Ha det bäst, för det ska faktiskt jag ha :P haha.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0