Efter regn kommer sol, inte sant? :P

Halloo.Sitter och pratar med Amel nu, får se hur  vi gör ikväll. Och vet ni vad? Vädret är superfint nu haha, så nu hoppas vi inte på något regn nåmer.nej tack! Efter regn kommer sol, inte sant? haha. Jo skulle nog tro det vid detta läget som vi har just nu:PFunderar bara nu på vad jag ska ha på mig för något. Har inte den blekaste. Men det blir nog inte så "snygga" kläder då jag har packat ner allt. Så det blir ungefär bara ett par jeans och en vanlig tröja. Japp, ska kanske köra på mina baggy jeans från gina och min adidas tröja. Det blir nog bra så :) Orkar verkligen inte bry mig så mycket nu. Jag åker ju om 2 dagar !:D Nej nu ska jag gå och platta håret sen ska vi dra oss dit. Ha det bra så hörs vi sen. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0