Bloggen blev kastad i väggen idag, ser ni:p

Hallo bloggen! Har inte skrivit här alls idag (förrutom nu) då jag faktiskt inte varit sådär bloggsugen som jag brukar vara. Orkar helt enkelt inte och känner mig inte det minsta lilla bloggsugen.. Har lagt den åt sidan idag som ni ser. Men bättring kommer jag lovar. Detta var ett undantag då jag varit ute hela dagen och inte tänkt på bloggen alls. Nu känner jag mig cp, men vadå. Är det fint väder så ska man ut, right? Inte sitta inne och skriva hela dagen.. Tror heller inte att ni sitter inne hela dagarna långa för att läsa andras bloggar eller tillochmed skriva egna själv med detta väder. Nej det gör ni inte!:P Kanske borde ta ett godmorgon bloggen idag men erna kom så tidigt så vi hann ingenting. Stack iväg direkt till Amel och såg på film där. Höhö.. Imorgon kommer mer, jag lovar.. Bilderna sen igår skulle jag ju lagt in idag, men sitter vid fel dator och orkar som sagt nte blogga mer. Ni får dom imorgon. Ha det bra. Goonatt! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0