Tröttis & urgulliga Admir:)

Hejsan. Kom hem för någon timme sen och hann inte blogga mer än att jag slängde upp bilder på min kärlek (klockan haha ) sen gick jag och kollade på film. Är rätt trött nu efter en dag på stranden. Men kul hade vi allt. Färg har jag också fått lite av:) Åt en smarrig kyckling sallad också. Ville inte ha pizza:P Och jag hade ju glömt min kamera också så nej det blev inga bilder alls då Emra glömde sin kamera hon med haha.. Vi var hos henne och rätt som det var fick alla panik då vår skjuss redan kommit och väntade på oss utanför henne. Så alla började springa och ta på sig sina skor och kolla så man inte glömde något, men ändå så glömde vi Emras kamera:P Hon hade inte packat sin strandväska än så det blev rätt mycket stimm haha. Menmen... Vad gör ni då? Kanske redan lagt er eller? Alla brukar ju sitta uppe sent under sommarlovet men detta året har faktiskt inte blivit så sent för mig. Förrutom i Bosnien då. Men jag blir så sjukt trött rätt tidigt på kvällarna. ?! Jag gör iaf inte så mycket, pratar med en jättesöt kille från Bosnien som heter Admir. Och han har redan börjat räkna dagarna då jag åker dit igen, jag sa att jag kommer om troligtvis ett år igen ( nästa sommar) och nu sitter han och räknar dag för dag tills vi ska få träffas igen, hur gulligt är inte det egentligen? Awwie:)
Och nu är jag halvt död så ska nog krypa ner i sängen nu. Kroppen är helt seg och ögonen är halvt stängda. haha, tröttis. Nej ni får sova så gott så hörs vi imorgon igen. P&K!

Kommentarer
Postat av: melinda

jadu det är frågan det :D

Jag hade behållt den, för den är ju sjukt snygg men jag hade använt den då med, s¨å eftersom du inte gör det så vet jag inte.. Det beror ju lite på vad du tänker sälja den för, är det flera hundra kan det det ju va skönt att få pengar till andra saker eftersom klockan bara ligger :)

2008-07-30 @ 10:59:48
URL: http://mj.blogg.se/
Postat av: Gebkis

Vid den tiden igår så duschade jag nog efter en sen springrunda. Och det är klart att man går och lägger sig senare på sommarlovet, man vill ju utnytja dagen så mycket som möjligt.

2008-07-30 @ 11:48:11
URL: http://gebkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0