Pajjad kamera..

Moorning bloggen! Är redan uppe och tänkte städa undan här hemma snabbt och packa upp mina grejor & kläder. (jaa jag vet jag är seg och inte har gjort det än, men shit the same:P) Sen ska jag nog dra mig ner till stranden med syrran då det är jättevarmt ute och jag vill ha mer färg.
Men en sak är dålig, vår kamera är pajjad så det kommer inga bilder på "gårdagens shopping" och till den gamla digitalkameran hittar jag ej sladden. Ska se om jag kan låna syrrans, och ifall jag kan det så kommer bilderna upp så snart som möjligt. Att det alltid ska hända mig! :/ Suck..
Jaaja, nu ska jag iväg.. Är rätt på hugget idag, fråga mig inte varför? :P haha
Ha det bra, så hörs vi senare. P&K!

Bjuder iaf på en bild från Bosnien. Jag i rosa i mitten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0