Onödigt inlägg & en no lifer!

Nej jag har inte lagt mig än och kan inte sova heller. Konstigt nog sitter mamma, pappa och lillebror uppe såhär sent.. Och ännu värre de spelar kort:P Har inte hänt sedan vi var på semester typ och de verkar inte tröttna efter någon timmes spel:P haha..
Nee, jag är väl på lite bättre humör nu trots allt, eller nee ? Jag vet själv inte hur jag mår.. Det är väl upp och ner.

Hm.. ,? Finns det något på tv nu? Ni ser väl att jag inte har något att komma med här i bloggen nu.. Känns som om det är slut med tankar, känslor och massa sådant även om huvet är proppfullt med massa tankar så det snart sprängs.. Vet inte varför min tvingar mig på denna bloggen ibland alltså, kommer jävligt många onödiga inlägg som tex detta nu.. Varför skrev jag det? Jo för att jag inte har något bättre för mig och jag älskar att skriva?
NI fattar er säkert inte på mig men jag är rätt konstig ibland. Jag älskar att skriva och hade kunnat skriva i flera dagar utan att ta en paus men vad är det jag skriver egentligen? Bara massa skit?! Ja så kan det vara ibland.
Nej detta var nog det sjukaste inlägget på länge? Onödig som fan är jag. Är en nolifer just nu.. noooo life!
Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: dlc

sv; tack så mkt :)

2008-07-29 @ 03:54:38
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/
Postat av: Gebkis

Det kan vara rätt underhållande att läsa sådanna inlägg ^^

2008-07-29 @ 09:02:03
URL: http://gebkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0