Natuggla.

Hej bloggen, ikväll/ inatt verkar jag vara en typ av nattuggla och kan inte sova.. Och en annan sak jag kom att tänka på är att jag saknar mina vänner i massor, speciellt min Erna och min dusa Amra :/ Kom hem snart giiiirls! Erna ringde mig idag och vi pratade massor, fan vad jag saknar dig bebo, kom hem! Hon kommer iaf hem den 4 augusti så inte länge kvar tills dess:D haha, men en annan femma är att sadija kommer hem den 1 så alla börjar komma hem nu snart. Superbra:D slipper jag känna mig ensam..

Och jag kom på att jag vill färga mitt hår i mörkbrunt igen, vill inte ha det ljust eller blont längre som jag ville för bara någon timma sen. haha cp jag är.. Säg vad ni tycker snälla ni! Ska jag ha det mörkbrunt igen? Slänger upp en bild så får ni se..

* 1 dag kvar, hoooooppas den blir min! :( hoppas hoppas hopppas.. vill verkligen.
Nej nu ska jag gå och se om det finns någon nytta på  tv annars så försöker jag sova. Ha det bra och godnatt nu. P&K!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0