Läggdags för min del.

Japp, det är det. Ska lägga mig och sova nu så jag kommer upp i tid imorgon. Ska dra till stranden tidigt med syster så måste sova ut:P haha. Vågar inte somna på stranden, kommer bränna sönder mig.  :/ så jaa jag tror nog att ni förstår haha..
Annars då, vad har ni haft för er idag? Själv har jag vatt på stranden som ni säkert redan vet och sedan inte gjort så mycket. Tänkte titta på filmen House of wax som gick på 5;an men jag hade sådan äcklig känsla så jag stängde av tvn mitt i hela filmen? Lite senare satte jag på tvn igen för att kolla på, gissa vad:P haha Jo Sex and the city såklart!:D haha.

En grej till, varför i ***** strular bloggen så mycket ikväll? :S Har försökt logga in nu i över en kvart och tro mig jag brukar ge upp rätt snabbt men det kliade i fingrarna och de ville bara säga sina ord via tangenterna här i bloggen så jag satt kvar och försökte. Och nu äntligen så gick det. Verkar som om Stinalee också hade svårt att komma in på sin blogg? Någon mer som det klyddat för ikväll?

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Det är läggdags för min del nu ;) Sov gött, godnatt. P&K!

Det går inte att ladda upp bilder? :S

Kommentarer
Postat av: Yamina

Tack,

2008-08-01 @ 11:47:54
URL: http://masqara.blogg.se/
Postat av: Melinda

ja :) vet inte riktigt, åker till göteborg nu på måndag den fjärde och blir där till den 9onde, sen ska vi nog till prag den 12 elr 14, men blir det den 14:e ska jag åka direkt från göteborg till sthlm den nioende sen hem, packa osv till prag sen åka dagen därpå :D

2008-08-01 @ 12:33:41
URL: http://mj.blogg.se/
Postat av: Melinda

ja :/ varför han inte får följa med? haha för han åkte på festival den andra juli, sen var där till den 6:e juli, sen ¨åkte han direkt därifrån till mig i två veckor och direkt från mig till deras sommarstuga i göteborg och nu har han varit där i en två veckor, han kom nyss hem igår och de tkr han ska va hemma o så nu för han rest så mkt o så nu :p

2008-08-01 @ 23:38:32
URL: http://mj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0