Jag är super glad!

Jaa det är jag, för att jag precis pratat massor med baby. Saknar han massor redan, faaan det bästa redan ska ta slut! :( Blir så ledsen bara av att ens tänka på det. Men vi ses om ett år igen:(:) Även om vi är såhär långt ifrån varandra så tänker jag inte ge upp och även om det snackas en massa skit så vet jag vad som är sant och vad som inte är det. Som Kenza säger, I don't care what they say, Im in love with you!

Haha då spred man ut lite utav sina känslor, yes I did. Hihi men så är det..
Men hemskt vad jag ska va såhär, som Stinalee sa, som Kenza sa.. Fuck, ni kommer ju tro jag inte har något eget att komma med. Men det som säger är ju såå sant och passar in så bra i mina känslor och tankar.. Suuck ..
Nej nu ska jag sova och höras lite med baby via telefon, ha det gött . P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0