Hur kan ens humör ändras så snabbt? :/

HEJ!
Är så sjukt ledsen, arg nere, jaaa allt negativt just nu.. Känner för ingenting. Vill bara gräva ner mig under jorden! Att ens humör kan ändras så snabbt det visste jag ej, att någon kan förstöra för en så mycket? :( Faan ta er... Skrev jag inte innan idag att jag var glad, och på superhumör?.. Jo det gjorde jag, och titta nu.. Nej jag vet inte vad jag ska säga.. Kan ju inte ta ut min ilska ut över er läsare, och det tänker jag inte göra heller. Ni ska inte få se min dåliga sida än, nej..

Kan inte motstå det . Vill bara skrika ut. AAAAAAAAAAAARRRHHH! "¤#%#&/Y#%%&"/(¤&"¤¤!¤£@£$€[]{[]$£@@!!!!!

Kändes en smula lättare i kroppen kan jag säga... Nej nu ska jag kolla step up 2 med syskonen tror jag. Det lockar mig inte det minsta lilla nu faktiskt, men dom kallar på mig och jag ska väl gå dit och hålla de sällskap. Iaf snart. Orkar inte sitta själv nu heller.. Eller hade det varit bättre att bara lägga sig under täcket och försöka somna. Så slipper jag va såhär... Nej jag vet inte..
Och trots allt så blev du inte min ... Fuck vilken otur man har i livet alltså.! Helt seriöst så verkar det som om gud hatar mig utav alla... :/ Suuck..
 Nej nu ska jag gå som jag redan sagt en gång. Ha det bra. P/K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0