Hemma från stranden.

Tja, kom hem för ett tag sen. Är typ neger nu efter några dagar på stranden:P Sjukt bra! Blir så glad av att se att man verkligen börjat greppa det här med färg nu.;)
Hann inte skriva imorse för jag blev väckt av syster som var helt galen med att sticka till stranden så vi packa allt snabbt och jag hann inte ens äta någon frukost. Det var bara att cykla till stranden helt trött med påsar under ögonen. haha. Menmen, det var det fanemej värt;) Ska göra samma sak imorgon. Nej nu ska jag kolla runt andras bloggar. Ni får ha det så gött så hörs vi sen:) P&K!

Kommentarer
Postat av: Melinda

haha exakt, då kan de ju va en ide att sälja den.

hade gärna köpt den om jag inte skulle till prag :(

2008-07-31 @ 23:40:00
URL: http://mj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0