Dra till Beddinge strand med Emra & syster.

"Moorning bloggen!" Rätt sent nu men iaf:P Vet inte hur mitt humör är men iaf, ska nog iväg till Beddinge med syster och Emra. Ska äta pizza i deras pizzeria och sen ska vi ner och bada på stranden. Ska bli en rätt mysig dag tycker jag(: Det är bra att ha massa kul så slipper man tänka på allt det dåliga som finns omkring en! Iaf, jag har hittat min gamla digitalkamera men nu fattas sladden ? gaaash vad ska hända här sen? Ska leta som en varg efter den tills jag hittar den för nu ska jag fan ha lite nya bilder! Så den tar jag iaf med mig och tar massa kort så får de va så:p kommer dom in på bloggen så gör dom, annars så har jag ej hittat den fördömda sladden och jaa. Då blir det damp på hög nivå!:P
Nej nu ska jag nog packa lite saker som jag ska ha med mig ner till Beddinge så ni får ha det bra. Så hörs vi senare. P&K!

Kommentarer
Postat av: Anna

Otroligt intressant blogg du har! :]





Kramar Anna!

2008-07-30 @ 13:24:56
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0