Borta bra men hemma bäst?

Nej, ska jag vara ärlig så är det inte så när det gäller Bosnien! NEVER!:(
Kom hem igår och var så trött så jag orkade bara duscha snabbt och sedan lägga mig för att sova.  Men nu är jag här igen. Fast jag tror att jag kommer vara rätt seg nu i början. Eftersom jag har en jääkla dålig känsla kvar i magen, vet inte varför men det är nog för att jag verkligen inte vill vara i sverige nu! Saknar det inte det minsta lilla, och hade kunnat vara kvar i Bosnien i ett helt år om det skulle behövas! Där var ju allt så bra. Man verkligen levde livet där, underbart folk, massa konserter, fester mm. Och när man kommer tillbaka hit så finns det inget, verkligen inget att göra! Ffyyyfan asså vad jag saknar det! Och saknar mitt hjärta så det gör ont:( Hate that...
 Jaja, nu orkar jag inte skriva mer. Ska slänga upp en bild snabbt sen någondag så ska ni få se en massa bilder därifrån!

På bild ; Alen kusin, jag cp, syster & Ado kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0