Film, skvallertidning och cola.

Idag har jag inte hunnit att skriva en Godmorgon blogg, Så det får bli heladagen blogg idag tycker jag. Jaa, jag vaknade rätt tidigt och då runt 9.00 och gjorde mig en macka, sedan satte jag mig framför teven och kolla vad som fanns där. Efter det hoppade jag in i duschen. Fönade håret och sedan stack vi ut en stund. Jag fick aldrig köpt my love (skvaller tidning) igår för det var så fruktansvärt dåligt väder och då kände jag bara inte för att gå ut. Så det fick bli idag istället. Jappjapp.  Sitter och kollar på filmen ; Allt en tjej vill ha, tror jag den heter och dricker cocacola som är så extremt gott men så dåligt att dricka. Och nu är det reklam så jag passar på att skriva här då och sitter också och kikar i tidningen som jag ska kolla noga senare ikväll/natt. Hade tänkt skriva lite om mig själv, men det får bli senare för nu börjar filmen igen. Gotta run, Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0