Tisdag..

 
Godmorgon eller goddag. Haha, vaknade ungefär precis och ska snart gå och fixa lite frukost till mig. Känner mig helt krasslig i halsen och mår inte alls bra. Hoppas det bara inte är någon förkylning för det orkar jag inte med nu under lovet. Annars ska jag väl inte göra så mycket under dagen. Mest plugga hade jag tänkt för det behövs nu. SO arbete och läsa klart bok i svenska, sen har jag lite arbeten som ska lämnas in från engelskan också. Det ska jag nog göra idag så slipper jag tänka på det under resten av lovet. Nej nu ska jag gå och äta lite och se ifall det finns något bra på TV, men ni får ha det så bra så hörs vi säkerligen senare. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin design!

2008-02-19 @ 14:37:46
Postat av: Selma

SVAR:

Tack så mycket anonym (:

Kram / selma

2008-02-19 @ 14:46:12
URL: http://ssselmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0