Onsdag.

Ojj vad klockan är mycket! ;O

Vaknade ungefär halv 1 idag och sen blev det TV och frukost direkt. Orkade inte starta datorn så det blev inget godmorgonbloggande idag nej. Men jag bloggar ju klart under dagen nu, men fasen vad tiden går fort alltså?! Skulle ju hinna städa lite här hemma, plugga, gå och låna lite böcker på biblioteket och ut och gå en runda idag. Men tror inte alls jag hinner göra allt idag. Och jag måste verkligen plugga lite så jag ska nog göra det idag. Blev ju inget plugg igår då jag hade annat att göra. Det känns ju nästan som om jag inte har något att göra under dagarna men endå gör jag massor och tiden bara rinner iväg. Och nu har jag börjat sova så sjukt länge också, vaknar omkring 1 varje morgon och det är för mycket. Hur ska jag kunna vakna sen när det väl är skola. Nej detta måste bättras mycket tycker jag!

Nej nu ska jag sätta mig framför TV,n en liten stund sedan plugga och även försöka gå till biblioteket och låna lite böcker annars får det bli en annan dag. Ha det bra så hörs vi sen. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0