Lördag.

Hejsan, vaknade sent idag för sent. Menmen, satte mig och kollade på OTH och har gjort det hela morgonen/dagen. Såå j*vla bra enn serie kan vara alltså, haha. Just det, Amra hjärtat fyllde 14 i torsdags och ikväll har hon fest/tjejmiddag hos sig så dit ska vi. And we're gonna have some fun. Haha. Laddar kameran också då jag kommer andvända den mycket ikväll. Jag och Egzona skulle handla present tillsammans men så kunde jag inte hänga med då jag hade mycket att göra här hemma och var så sugen på att stanna och kolla OTH haha, så jag bad henne handla från oss båda så får hon pengar senare när vi väl är påväg dit. Och det kunde hon. Snällt (:
Och nu så gör jag inget speciellt, snart hoppa in i duschen, fixa mig osv. Vet inte vad jag ska ha på mig alltså? Såå svårt. Men dt blir väl något. Haha. Men nu ska jag se OTH. Puss.


PS. det kommer massor med bilder från ikväll imorgon må jag tro (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0