Fredag.

Skola som vanligt till 13.30 typ sedan så gick jag och Sadija hem till Sara och var där en stund, när vi kom dit fanns det redan massa folk. Killarna i vår klass, men dom stack rätt tidigt. Och när dom gått så kunde vi inte hitta Saras platta sony ericsson. Så vi börja ringa dom och fråga fall dom visste något, men nee det gjorde dom inte. Fast vi inte tror på dom. Så det är lite weeard. :/ Sen så fick Sara inte tag på sin mamma och allt bara blev katastrof och nu har något hänt med hennes pappa. Såå sjukt jävla synd. Vi är här för dig gumman! <3<3

Menmen, nu gör jag inte så mycket. Ska väl ut med Sadija snart eller senare får se när hon smsar mig. Så kanske vi går förbi Sara och se hur hon mår. Hoppas på det bästa. Men ni får ha en trevlig kväll, för det ska jag. PUSSPUSS



Godnatt, om jag inte hinner in här ikväll :)

Kommentarer
Postat av: IB

de var en tidigt dag, somliga har tur

2008-02-09 @ 19:09:50
URL: http://idealbild.blogg.se
Postat av: Selma

SVAR:
Haha, ja det är väl rätt tidigt om man ska jämföra resten av dagarna i veckan. :)

Kram /Selma.

2008-02-18 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0