.. . .

Inte gjort något utav det jag skrev innan som jag skulle göra utan istället var jag sugen på att göra någon riktigt god middag så mamma och pappa blev glada. Och då blev det kycklingben med ris och en himlans god krydda på kycklingen som gjorde den extra god, till det blev det en j*vligt god sallad med massor med grönsaker och sedan tonfisk i. Fasen vad gott det var (: lite stolt är man ju alltid. Ingen bild togs på det då min kamera är död och jag hittar inte den förbaskade sladden. Sad. Menmen, sedan tog jag en extra lång runda till stan, det brukar ta 5-10 minuter för mig att gå till stan men nu tog det 20-25 minuter för jag gick längre runda och tog snabba steg, inom stan gick jag snabbt in på HM och köpte skrubbvantar som jag hört ska fungera bra när man duschar, och helt klart det gjorde dom. Sååå len hud och så fräsch man känner sig. Så köp sånna!:) Finns på HM för 19,50 kr. Inte alls dyrt. Sedan var det snabb runda hemåt och duscha och nu sitter jag här nyduschad och ska kolla TV nu. Topmodel ja :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0