Vet ni vad? :D

Imorgon blir det fan fest för min del, kommer sova borta. Hos hjärtat iris då, sen ska vi iväg på fest till någon.. Och äntligen händer det saker i mitt liv, det har bara varit vanliga hemma/ ute chillkvällar för min del sen i sommras och tror ni inte jag längtar för att få släppa loss lite? HELL TO THA YEEESS! Så jaa, imorgon kommer jag vara en vanlig,  normal selma. Enligt mig... Har inte kännt mig sådär normal nu under denna tid, för detta är inte jag.. Jag är inte lugn, hemmakväll tjej, jag är craaaaaaazy girl!..
Jaja, just hope for some fun!
Men å andra sidan så vill jag också träffa den dära speciella personen. Vi kan kalla honom Mr. X..
Han ville ju ses imorgonkväll, och det kan jag säkert boka in mitt under festen va? :P Eller, kan jag det? Jag vill det iaf... :/
Han är så underbar & så mysig.... :/ Min Mr.X...
Jaja, vi får väl se imorgon hur allt blir. Tänk så blir det inte ens någon fest hahah? Då kommer jag nog inte tänka på det så länge tills jag svärt klart haha, sen kommer jag springa till Mr.X :)



Och som ni ser, så kan jag verkligen inte sova... ... Störd? Jotack, jag vet.. ....
Så nu hade jag tänkt sätta igång Sex And The City för sjätte gången gillt och kolla tills jag somnar. Ha det bra och sov så gott så hörs vi faktiskt om några timmar. Hihi! P&K!



tu gde ljubis, koza puca..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0