Titanic på tv ikväll klockan 21.00!

Tjoohej! Vad har ni haft för er denna långa & tråkiga tisdag? Jag har bara legat framför tvn, ätit god middag, så som ris med kycklingfilee (kycklingfilee in en sås med currey.) Svingott! Har alltid älskat den maten och idag fick det allt bli det;D Mumma, blev faktiskt sugen nu igen.. Får se om jag orkar gå in till köket för lite till food!

Jaja, ikväll är det ju sådan filmkväll. Och mina hemmafruar visas ju inte mer så det är rätt tråkigt. Men världens bästa film som är så sjukt älskad och gammal visas ju ikväll. Nämligen Titanic! Man kommer ju sitta och stortjuta fan :/ haha.. Menmen, den filmen har alltid varit en 10a i mina ögon och kommer alltid bli.

Jaja nog om den filmen. Ni fattar själva om ni sett den haha..

Nu är det singingbee sen blir det SOS family som är såå kul att se. Och vilka framsteg de barnen gör också. Sick!
Skitbra ju..

Jaja, nu sitter jag bara här och mummlar på bara för jag inte har något annat bättre för mig att göra. Så nu ska jag faktiskt ta lite mat sen så ska jag se tv.. Ikväll blir det en mysig tv & dator kväll. Vi hörs.. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0