nije ljubav sve sto vidis, zato pazi kome zavidis.

Stajala sam tamo srecna i sama, slobodna nikome kriva ni duzna
a ona se ljubila sa tobom i ne znam zasto cinila se tuzna
i cega sam bila tako zeljna ni sada ne vidim
a poceh na tebi da joj, da joj zavidim

znala sam o tebi znala sve, pala ti na grudi ledene
tamo samo kamen kuca, tu gde ljubis koza puca
znala sve i na sve pristala samo jednom sam zablistala
nije ljubav sve sto vidis zato pazi kome zavidis

stajala sam tamo srecna i sama, i mogla sam tako bar jos pola veka
a kada sreca dosadi coveku iza ugla nevolja te ceka
i cega sam bila tako zeljna ni sada ne vidim
a poceh na tebi da joj, da joj zavidim

oko moje znali smo dobro sta radimo da uzalud trazimo ono sto vec imamo
i dacu sutra opet biti sama i da jutro menja sve
sve sam to znala al srce kuca i kada slomljeno je...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0