Im a nigga, but fake haha.

Hejsan bloggen. Är så trött för att jag jobbat hela dagen och ännu en lång jävla dag på jobb imorgon från halv 10 till 18.00. Och jag öppnar själv :/ kan det bli värre? skulle inte tro det.
Iaf, efter jobb stack jag och solade och slösade 50 spänn på ingenting, rören fungerade inte alls och då menar jag heelt avstängda. Fan jag lack jag blev, så jag stack och mötte syrran sen gick jag och solade igen mina extra 20 minuter.. Blev neger då jag använde någon Extra brun kräm till kroppen som jag köpte där. So, I'm a nigga, but fake haha ;D
Nej nu ska jag göra annat. Hörs väl senare eller imorgon efter jobb..

Just det, fuck glömde att syster fyller år imorgon. Ska handla något fint till henne efter jobb. Ska möta upp henne så hon själv får välja.. Aja vi hörs.
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0