Fick hem mitt presentkort från Kenza idag.

Hejsan.
This blog is kind of weard! Eller är era bloggar det också? Det tar år och dar innan man loggar in sen går det inte att publicera bilder och så. Vad gör ni med våra bloggar blogg.se? :P haha

Nej men, vad gör ni?
Jag gör verkligen inget just nu. Känns som om man har så sjukt mycket att göra men ändå så bara man sitter här..
Jaja, igår bloggade jag inte alls och dvs pga att jag gick hem tidigare från skolan då jag hade feber:( Orkar verkligen inte vara sjuk nu!
Menmen... .
Just det, fick hem mitt presentkort från Kenza idag! Och jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag ska välja i butiken! Så sjukt svårt :/ Man vill ju ha allt, haha aaee. Får väl åka in till malmö en dag och kolla nogrannt på vad jag verkligen vill & behöver ha.. Well well, we will see.

Nu ikväll är det också TA-cupen och jag vet inte riktigt säkert om jag ska dit.. Föredrar nog det mest, men jag har massor att plugga så jaa jag vet inte hur jag ska göra :( Skolan går ju framför allt så det blir nog plugg.. Men en solning ska jag nog kunna klämma in där också. För det tycker jag att jag förtjänar..
Nej nu ska jag inte skriva romaner i bloggen heller, så vi hörs väl senare då.




P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0