Ensam hemma.

Nattuggla, jo tack jag vet.
Inget vi behöver upprepa mer, tror jag skrivit det så många gånger här redan.
Haha.
Iaf jag kan inte sova. Så jag satte på filmen Ensam hemma. Hittade alla ensam hemma filmerna när jag var påväg till köket för att dricka vatten så tänkte jag att dom kunde jag allt kolla på nu på nätterna då jaag inte kan sova och har inget annat bättre för mig. Good!
Så nu har jag precis sett klart ettan och ska försöka få lite sömn nu. Imorgon ( eller idag rättare sagt ) väntar badhuset haha. Ska gå dit och simma massor och bränna lite innan nyår. Ska sola massor också nu sista tiden innan nyår. Jiisses! Det är nyår imorgon natt;O GOOOSH! Vad fan ska jag ha på mig, vart fan ska jag ta vägen? Kommer mitt nyår 2009 bli en katastrof?
Detta är mina tankar heeeela tiden, dag in dag ut.. Är så jävla nervös så det gör mig ledsen, vill ju ha kul som fan och vill ha det oförglömligt.. Aja, wee will see. Nu ska jag iaf hoppa bums ner i sängen. Sov så gött så hörs vi imorgon!
P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0