Världens bästa Vän!

koliko je u moru kapi za jednu vise volim te, ne trudi se da ih brojis, nemoguce je.. koliko volim te necu ni da pisem jer od broja najveceg za jedan broj je vise, <3

jag älskar dig bästa vän & allt hellvete vi vatt igenom, allt skit vi gått igenom, har du alltid varit där. alltid har du skyddat mig, & jag ska älska dig tills den dagen då vi skiljs åt... selma dedic, du är bäst på denna jord,

lämnar du mig, lämnar mitt liv mig. volim te sestro<3<3<3

 Fick den finaste texten man någonsin kan få utav sin  bästa vän precis. Blev så glad och hjärtat började bullta mycket snabbare. Jag älskar dig verkligen Amra Sahic, du är värld allt som finns i hela universum om inte mer. Du är den bästa vän man kan tänka sig. Ok, vi har bråkat men det går inte ens en timme så är vi bästa vänner igen och pratar som om ingenting har hänt. Bara jag inte pratar med dig en dag på msn eller vad som helst så känns det tomt. Blir så glad när jag bara tänker på att Gud faktiskt har sänt en speciell gåva till mig, även om jag tror att Gud hatar mig för jag alltid har otur så tänker jag ändå ibland, men jag fick ju trots allt dig som min bästa vän. Vad mer begär jag? Egentligen ingenting för har man dig så har man allt tro mig! Vi har vandrat genom eld & vatten och ändå står vi kvar på jorden, just för att vi har varandra. All skit som vi gått igenom har vi klarat ut tillsammans, och redans sen barnsben har det varit vi. Vi är helt enkelt skapade för varanda, jag älskar dig med hela mitt hjärta. Och jag menar det som fan! . Jag älskar dig Amra Sahic, behöver jag ens nämna det.. Du är min bästa vän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0