Tidningen Chic!

Tja bloggen, jag har verkligen inget liv nu. Har iiinget att göra och vill inte lägga mig för jag måste se Miami Inc kl 2.00 haha:D Älskar det också, vill så gärna ha en tatuering men neej det gillar inte pappsen:(
Just det, syster har varit och köpt en Shoppingtidning eller vad den nu kallas. Heter iaf Chic. Och den har jag aldrig läst i förr:P hahah.. Ska nu lägga mig i sängen och läsa i den samtidigt som jag äter mitt äpple och till det dricker jag min Ramlösa med smak av skogshallon. Intressant fakta right? 8-)



Ps, alla bilder som kommit in från dagen och framöver är från min nya telefon. Bra kvalitee och jag bara älskar den! ;D haha..
Nej nu ska jag gå och se om jag hittar något kul i tidningen. Ha det gött. P&K!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har hört att den tidningen är bra...

2008-08-13 @ 09:40:32
URL: http://gebkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0