Storm i skåne:/

God morgon bloggen. Skrev inte natt inlägg igår även om jag var uppe sent som aldrig förr. Kunde helt enkelt inte somna. Det var en jävla storm som vart här och besökt oss. Det blåste så sjukt mycket så man fick panik, jag själv var så jävla rädd när det väl började ta i! Klockan blev iaf strax efter 5 på morgonen innan jag hann somna. Och nu är jag så sjukt trött..

Annars då? Vad händer idag?Ingen aning om jag ska vara ärlig, får ta det som det kommer helt enkelt. Får se om någon vill hänga med ut och om det är lugnare väder så klart. Annars får man ruttna inne en dag till:/
Nej nu ska jag fortsätta kolla på Våra bästa år, som är sååå boring nu liksom. Innan var det love serien, men nu är allt så fantiserat så man orkar inte kolla på det. Men ändå dras jag till det! 8-) haha,
Ha det gött! P&K!

Kommentarer
Postat av: Y a m i n a

Läskigt.. :/

2008-08-05 @ 14:26:04
URL: http://masqara.blogg.se/
Postat av: Y a m i n a

Vad har du gjort idag då?

2008-08-05 @ 14:57:43
URL: http://masqara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0