Shopping dags.

Hej bloggen, känns rätt tomt att inte sitta vid datorn på en hel dag men det gick väl:p haha, igår så blev det pizzatime direkt efter skolan sen så la jag mig en stund. Sov till ca sju och blev väckt av syster.. Stack ut och där vart vi ett bra tag sen stack vi hem. La mig då ige.. Så här har jag min förklaring för gårdagens dåliga uppdate.

Idag;
Har jag varit i skolan och kom hem för ca en tiimme sen, hinner inte blogga så mycket nu heller då jag ska in till stan och shoppa, om jag nu hittar något vill säga..
Ha det bra. P&K!

Kommentarer
Postat av: melinda

fredag. dvs nästa fredag, (den 5/9) :D men faan vill ha den du :D du kan inte skicka den så sätter jag in pengar`? känns lite osäkert men vill ha den nu ioch tror ingen av oss skulle lura varandra :) Men hade fan varit roligt att träffa dig också ju!

2008-08-27 @ 20:05:49
URL: http://mj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0